Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

БАЦЬКОЎСКІЯ ЎНІВЕРСІТЭТЫ І - IX КЛАСАЎ

Дата: 17 октября 2020 в 17:07, Обновлено 18 сентября в 20:00

ТЭМАТЫЧНЫ ПЛАН

бацькоўскага ўніверсітэта

на 2024/2025 навучальны год

дзяржаўнай установы адукацыі “Званецкая базавая школа”

Клас

Назва раздзела,

тэмы заняткаў, пералік вывучаемых пытанняў

Тэрміны правядзення

Форма правядзення

Адказныя

I ступень – «Маё дзіця – малодшы школьнік»

для бацькоў вучняў I-IV класаў

1кл.

Тэма 1. Адаптацыя навучэнцаў у 1-м класе.

Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя навучэнцаў да школы. Прычыны сацыяльна-псіхалагічнай дэзадаптацыі. Дапамога дзіця ў адаптацыі да школы

верасень

гутарка/

кансультацыі/ рэкамендацыі

Станкевіч А.А.

2кл.

Тэма 1. Як бацькі могуць дапамагчы дзіця вучыцца.    

Выкананне рэжыму дня-важная ўмова паспяховай вучобы дзіцяці. Кантроль бацькоў за выкананнем хатніх заданняў школьнікаў. Тыповыя памылкі бацькоў у арганізацыі вучэбнай працы дзіцяці

лістапад

анкетыраванне/

рэкамендацыі

Рамачкова Н.М.

3кл.

Тэма 1. Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці.

Адзнака і ацэнка ведаў навучэнцаў. Крытэрый ацэнкі. Уплыў ацэнкі на самаацэнку вучняў. Рэкамендацыі бацькам па фарміраванні ў дзіця навыкаў самакантролю, умення працаваць самастойна, выхаванні цікавасці да ведаў

верасень

гутарка/

рэкамендацыі

Сямёнава А.У.

4 кл.

Тэма 1. Узроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці навучэнцаў 4-х класаў.

Пазнавальная рэфлексія: здольнасць усвядоміць прычыны навучальных няўдач і поспехаў. Фарміраванне пазнаваўчых працэсаў: увагі, памяці. Асобасныя асаблівасці малодшых школьнікаў

верасень

кансультацыя/

памятка

Рамачкова Н.М..

 1 кл.

Тэма 2. Рэжым дня школьніка. Захаванне санітарна-гігіенічных норм. Арганізацыя рэжыму дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў першакласніка.

лістапад

кансультацыі/

 памятка/

анкетыраванне .

   Станкевіч А.А.

2 кл.

Тэма 2. Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця.

Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. Фарміраванне здаровага ладу жыцця навучэнцаў малодшых класаў. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця: рацыянальнае харчаванне, рухальная актыўнасць, станоўчыя эмоцыі. Роля сям'і ў фізічным выхаванні дзяцей. Кодэкс сямейнага здароўя

снежань

дыскусія/

рэкамендацыі

Рамачкова Н.М.

3 кл.

Тэма 2. Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў.

Спецыфіка развіцця ўспрымання, увагі, памяці, мыслення ў малодшых школьнікаў. Асаблівасці міжасобасных зносін. Самаацэнка малодшых школьнікаў

снежань

кансультацыя/

памятка

Сямёнава А.У.

4 кл.

Тэма 2. Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей.

Выхаванне культуры паводзін і павагі да людзей у навучэнцаў. Фарміраванне правілаў паводзін і добрых манер. Культура асобы: культура знешнасці, зносін, гаворкі.

снежань

дыскусія/

практыкум/

рэкамендацыі

Рамачкова Н.М.

1 кл

Тэма 3. Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні і развіцці дзіцяці.

Каштоўнасці, традыцыі і звычаі сям'і. Значэнне прыкладу бацькоў у выхаванні дзіцяці. Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні ў дзіцяці жадання працаваць

студзень 

круглы стол/

дыскусія

 Станкевіч А.А.

2 кл

Тэма 3. Уплыву сям'і на эмацыянальны стан дзіця.

Сямейны дабрабыт і сямейная неблаганадзейнасць. Фактары, прычыны і індыкатары сямейнага недабрабыту. Сем'і са схаванай формай няшчасця.

Уплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці

люты

лекцыя/

 рэкамендацыі

 Рамачкова Н.М.

3 кл

Тэма 3. Здаровая сям'я – здаровае дзіця.

Фарміраванне ўменняў і навыкаў здаровага ладу жыцця. Спорт у жыцці бацькоў і дзяцей. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця

студзень

дыскусія/

практыкум

Сямёнава А.У..

4 кл

Тэма . 3 Дзіця і камп’ютар.

Камп’ютар дома: карысць ці шкода? Камп’ютарныя гульні.

Уплыў камп’ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання камп’ютара школьнікам. Як правільна арганізаваць працу школьніка за камп’ютарам. Захаванне здароўя дзіцяці пры працы за камп’ютарам

люты

дыскусія

Рамачкова Н.М..

1 кл.

Тэма 4. Станоўчыя эмоцыі ў жыцці школьніка.

    Эмоцыі ў нашым жыцці. Значэнне эмацыйна-пачуццёвай сферы для фарміравання паўнавартаснай асобы. Рэкамендацыі бацькам па развіццю станоўчых эмоцый дзіця

красавік

дыскусія

 Станкевіч А.А.

2 кл.

Тэма 4. Працоўнае выхаванне дзяцей у сям'і.

Выхаванне ў працы. Роля сям'і ў развіцці працаздольнасці навучэнца. Як навучыць сучаснае дзіця працаваць

 май

дыскусія

 Рамачкова Н.М.

3 кл

Тэма 4. Эфектыўныя зносіны ў сям'і – заклад поспеху школьніка.

Сутнасць сямейных зносін. Сям'я як сістэма міжасобасных узаемадзеянняў. Зносіны як працэс ўзаемаўплыву. Асаблівасці сямейных зносін. Культура сямейных зносін. Уплыў зносін бацькоў з дзецьмі на іх поўнавартаснае развіццё. Навыкі эфектыўнай камунікацыі. Стварэнне ў сям'і атмасферы цеплыні і любові

красавік

семінар - практыкум

Сямёнава А.У.

4 кл.

Тэма 4. Кнігі ў жыцці школьніка.

Адносіны дзіця да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце

 май

круглы стол/

дыскусія

Рамачкова Н.М.

II ступень -  «Маё дзіця-падлетак»

для бацькоў вучняў V-IX класаў

Назва раздзела,

тэмы заняткаў, пералік вывучаемых пытанняў

Тэрміны правядзення

Форма правядзення

Адказныя

6 кл

Тэма 1. Сям'я як персанальная мікраасяроддзе жыцця і развіцця дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці сям'і.

Дзіця і задавальненне яго патрэбаў у сям'і. Псіхолага-педагагічныя фактары развіцця і выхавання дзіця ў сям'і. Тыпы сямейнага выхавання і іх характарыстыка. Гарманічнае сямейнае выхаванне, яго асноўныя характарыстыкі.                                                               Праблемы маральнага выхавання дзяцей у сям'і. Маральныя традыцыі і звычаі. Каштоўнасці сям'і - як аснова выхавання дзіця

кастрычнік

семінар - практыкум

Велігаева В.І.

7 кл

Тэма 1. Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці сямікласнікаў.

Узроставыя асаблівасці 13-14-гадовых падлеткаў. Спецыфіка развіцця ўвагі, памяці, мыслення. Палавое выхаванне. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе

верасень

кансультацыя/ памятка

Селіванава М.С.

8 кл

Тэма 1. Жыццёвыя мэты падлеткаў.

Мэты падлеткавага перыяду. Пастаноўка мэт і іх дасягненні.

Паспяховасць у школе як адзін з фактараў паспяховага дасягнення мэт

кастрычнік

семінар – практыкум/ рэкамендацыі

Юр’ева Л.М.

9 к

Тэма 1. Партрэт сучаснага падлетка.

Індывідуальныя асаблівасці падлетка і характэрныя ўзроставыя рысы. Ключавыя перажыванні ўзросту. Асобасныя асаблівасці і асаблівасці зносін. Магчымыя праблемы, знешнія і ўнутраныя канфлікты, адносіны да вучобы

верасень

кансультацыя/ памятка

Паўлюшчанка Т.А.

6 кл

Тэма 2. Прафілактыка праблемнага павядзення падлеткаў.

Непатрэбныя паводзіны падлеткаў. Формы аддыктыўных (залежных) паводзін падлеткаў (курэнне, алкагалізм, наркаманія і інш.). Прычыны залежных паводзін. Прафілактыка залежнасцей у падлеткавым асяроддзі. Роля бацькоў у папярэджванні шкодных паводзін падлеткаў.

снежань

псіхалагічны трэнінг/ памятка

Велігаева В.І.

7 кл

Тэма 2. Прафілактыка правапарушэнняў падлеткаў.

Супрацьпраўныя паводзіны непаўналетніх. Фактары і прычыны правапарушэнняў. Падлеткі "групы рызыкі»

лістапад

дыскусія/

прэзентацыя

Селіванава М.С.

8 кл

Тэма 2. Як зберагчы падлетка ад гвалту.

Гвалт і бяспека нашых дзяцей. Віды гвалту. Аналіз праблемных сітуацый. Прафілактыка асноўных рызык. Асаблівасці паводзін «ахвяры»

снежань

семінар-практыкум

Юр’ева Л.М.

9 кл

Тэма 2. Агрэсія, яе прычыны і наступствы.

Формы агрэсіўных паводзін ў падлеткаў. Прычыны агрэсіўнасці і яе ўплыў на ўзаемадзеянне падлетка з людзьмі.

Магчымыя спосабы пераадолення агрэсіўнасці ў паводзінах падлетка. Рэкамендацыі для бацькоў па прафілактыцы і карэкцыі агрэсіўных паводзін падлетка

лістапад

анкеціраванне/

рэкамендацыі

Паўлюшчанка Т.А.

6 кл

Тэма 3. Бяспека падлеткаў у сетцы Інтэрнэт.

Віртуальная рэальнасць: магчымасці і небяспека. Асноўныя правілы медыябяспекі для бацькоў і падлеткаў. Прафілактыка Інтэрнэт-рызыкаў. Як зберагчы дзіця ад небяспекі ў сацыяльных сетках

сакавік

круглы стол/ дыскусія

Велігаева В.І.

7 кл

Тэма 3. Правілы паводзін з падлеткамі: асаблівасці пераходнага ўзросту

Жыццё сям'і з дзіцём-падлеткам: барацьба прынцыпаў або пошукі кампрамісаў. Псіхалагічны клімат у сям'і.

Бацькоўскі аўтарытэт. Як яго набыць і як не страціць. Правілы ўзаемадзеяння з падлеткам

люты

дыскусія

Селіванава М.С.

8 кл

Тэма 3. Асцярожна: суіцыд.

Суіцыд сярод непаўналетніх. Віды і прычыны. Матывы суіцыдальных паводзін у падлеткаў. Індыкатары суіцыдальнай рызыкі.

Прафілактыка суіцыдальных паводзін

сакавік

гутарка/ семінар практыкум

Юр’ева Л.М.

9 кл

Тэма 3. Фарміраванне здаровага ладу жыцця: шкодныя звычкі і як ім супрацьстаяць.

Падлеткавы ўзрост як фактар рызыкі для ўзнікнення шкодных звычак і залежнасцяў. Фарміраванне ў падлеткаў патрэбнасці ў здаровым ладзе жыцця, адказнасць за сваё здароўе. Прафілактыка шкодных звычак

люты

гутарка/ семінар практыкум

Паўлюшчанка Т.А.

6 кл

Тэма 4. Арганізацыя летняга адпачынку падлеткаў.

Правілы бяспечных паводзін летам. Небяспека вольнага часу падлеткаў. Аказанне першай медыцынскай дапамогі. Рэкамендацыі бацькам па забеспячэнні бяспекі дзяцей у летні перыяд

май

гутарка/ семінар практыкум

Велігаева В.І.

7 кл

Тэма 4. Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў.

Адносіны падлеткаў да навучання. Страта цікавасці да вучобы ў падлеткаў-што рабіць і як пазбегнуць. Прычыны зніжэння вучэбнай матывацыі ў падлеткавым узросце. Як зацікавіць падлетка навучаннем? Матывацыя на поспех.

красавік

гутарка/ семінар практыкум

Селіванава М.С.

8 кл

Тэма 4. Культура паводзін у канфліктных сітуацыях.

Паняцце "канфлікт". Шлюбныя сваркі і канфлікты. Развод як псіхатраўміруючы фактар. Цяжкасці пасля разводу для бацькоў і дзяцей.

Сямейныя канфлікты паміж бацькамі і дзецьмі, прычыны іх узнікнення. Стратэгіі паводзін у канфлікце, спосабы пераадолення і прафілактыка канфліктаў.

Школьныя канфлікты. Культура паводзін дарослых і дзяцей пры ўзнікненні школьных канфліктаў

май

круглы стол

Юр’ева Л.М.

9 кл

Тэма 4. Прафесійная арыентацыя дзевяцікласнікаў. Як дапамагчы падлетку выбраць прафесію?

Прафесійныя намеры і магчымасці навучэнцаў. Уплыў сям'і на выбар прафесіі падлеткам. Як бацькі могуць падтрымаць дзіцяці пры выбары прафесіі? Знаёмства бацькоў з вынікамі дыягностыкі схільнасцей, здольнасцяў і прафесійных інтарэсаў іх дзяцей

красавік

семінар - практыкум

Паўлюшчанка Т.А.

 

  •  
Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.